torsdag 29 september 2016

En månad före

Det är den 4 september idag; drygt en månad kvar. Jag har fått mina visum till Ryssland, Mongoliet och Kina, plus en massa vouchers från BAS (står för Bo Arne Sandberg) International resebyrå i Stockholm som ska gälla för biljetter av olika slag, hotell, utflykter, etc. Det kändes bra att få det där, början kändes alltmer konkret. Jag har också snackat med Georg F om att han kan plocka upp mig på Trandaredsgatan den 7 oktober, vilket gör det möjligt för mig att lämna Söderljungsgatan 7 gående åt öster, enligt plan.

Men jag kommer att sakna Soggy...


1 kommentar:

  1. Vi kommer sakna dig också. Ser fram emot att läsa massa blogginlägg här från exotiska platser i världen. Kanske har du med dig en del nya låtar också som vi kan ha med på skivan.

    SvaraRadera